Een lekkende kraan of klemmende deur, deze kleine ongemakken in vastgoed kunnen juist voor grote ergernis zorgen bij bewoners en/of gebruikers. Onze flexibele en professionele medewerkers nemen klachten aan zoals u dat wenst en zorgen voor een snelle en zorgeloze afhandeling. Daarvoor zijn wij 24 uur per dag, 365 dagen per jaar bereikbaar. Klachten worden bij ons snel en vakkundig opgelost. U hoeft alleen maar een melding te doen en wij staan voor u klaar. Hierbij is een strakke organisatie met vakkundige, allround medewerkers belangrijk. Onze medewerkers voor onderhoud staan voor kwaliteit. Ze zijn bij ons in vaste dienst, spreken uw taal en hebben respect voor de omgeving. Ook bij onderhoud wordt er rekening gehouden met de omgeving en proberen zij altijd zo min mogelijk overlast te veroorzaken. Vooral bij klachtenonderhoud worden door opdrachtgevers steeds strengere voorwaarden gesteld op het gebied van snelheid, kwaliteit, kostenbeheersing en betrouwbaarheid. Komt er onverwacht alsnog een probleem tevoorschijn, dan lossen onze medewerkers dit direct op. Wij gaan regelmatig op de stoel van de klant zitten om vanuit deze positie te bekijken of het nog beter kan.

Onze service- en onderhoudsafdeling

  • 24 uur per dag, 365 dagen per jaar bereikbaar
  • Beschikt over betrokken, betrouwbaar, goed opgeleid en ervaren personeel
  • Heeft voor iedere opdrachtgever een vast aanspreekpunt
  • Elke servicemedewerker heeft zijn ‘eigen wijk’
  • Beschikt over een uitgebreid netwerk van specialisten zodat altijd de juiste mensen voor uw onderhoudswerk worden gevonden
  • Biedt een professionele, flexibele en snelle dienstverlening
  • Beschikt over een modern en up-to-date registratiesysteem
  • Werkt zeer efficiënt door een goede planning en vernieuwende werkmethoden

ContactSnel en vakkundig klachtenonderhoud